Herkesebihalleyoluyo Normalde mavi daha cezbedicidir lakin buradaki modeli tutmadım. Pembe daha cici duruyor. 💫
Laden EmineYilmaz yaaaa çokta yakışmış fıstığıma Allahım yarabbim maşallah🧿❤️ çoraplarında da bizde var😁
Laden Deletedmom896 her ürün her mağazada olmuyor ki canım benim baktığım mağazada mavisi yoktu mesela. Belki de gözünden kaçmıştır olamaz mı? Olabiliiiiirrr😁
Gizemaktas Bence pembe çünkü diğerlerinin kol detayo yüzünü filan tahriş edebilir tenine degdikce kolunu bile tahriş edebilir diye düşünüyorum tabiiki siz bilirsiniz :)
Laden Deletedmom896 sorma valla pembesiyle ekrusu vardı. Terbiyesizler madem getirdiniz bütün renklerini getirin😁
Laden Deletedmom896 lc waikiki zara ve h&m gibi modeller çıkarıyor artık zaten pahalılaştı bayağı fark ettin dimi?