Laden AloneMom mavinin ekru rengini aldım bende bugün. Mağazasından aldım çok güzel. Mavisi de çok hoşmuş🥰
AloneMom Laden ay ciddimisin güzelmi.bide şey canım uzun mu beline mi geliyor yani belini kapatiyor mu.bayram için mi aldın sende.cok soru sordum 😅
Laden AloneMom canım bugün aldığım ve henüz yıkamadığım için denemedim ama kendi görselini atayım sana bir bak istersen. Uzun gibi duruyor. Crop değil☺️
AloneMom Laden ayy çok tatlı yaa bayılıyorum bu tip elbiselere.cok rahat heryerde kullanılıyor.hemen bakiyim bende.benimkier beyaz tenli ve sarışın.kotu renk gidiyor bize 😅
Laden AloneMom siyahı da yakıştırıyorum kızıma bende. Açık tenlilere çoğu renk yakışıyor zaten. Şimdiden iyi günlerde giysin🥰
[silindi] AloneMom Bence mavi bende bunu düşünüyorum hoşuma gitmişti pembesi bira atlet takım gib dıruyor geldi bana