Elfkyc Deryadila25 bizimkide ayaklarını kaldırarak üstündekini atıyor ama ben ayak kısmını açıkta bırakıyorum sadece gövdesini örtüyorum böyle ce açılmıyor ayaklarını örtmeyin o zaman üstünü açamaz
Deryadila25 Elfkyc valla bizimki carsafını bile cıkarmayı beceriyor her türlüsünü anlıyor beşikte kırk takla atıyor😂
Anne_6 Limon_000 evet. İnce uyku tulumu giydiriyorum. Çok sıcaklarda kısa kollu. Bizim ev yazında serin oluyor bazen uzun kollu giydiriyorum.
Cigdemsenol Deryadila25 Vallahi aynı durumdayım. Gözüme uyku girmiyor üstünü açacak hasta olacak vs diye.
Song Deryadila25 wallahı demın tırnak kesmeye yeltendım,kendı kendıme aptallık etme müsline tepkı veren tırnak makasına uyanır🤣🤣diyip hemen bıraktım
Nkht2705 Deryadila25 Benim büyük oğlum da öyleydi,küçüğü de aynısı.Kışın uyku tulumu kullanıyorum ama yazın üstüne kısa kollu altına uzun giydiyorum(cok sıcaklar da sort)Cok sükür problem olmuyor bence alışıyor bünyeleri onlarında☺️
Coyness2020 Deryadila25 üstünü ona göre giydirin örtmek zorunda kalmayın benim kızımda öyle malesef oyuzden kışın uyku tulumu giydiriryordum
Ygmryldrm Deryadila25 benmkide asla ortmuyo ince uyku tulumuyla yatiriyorum penye olanlardan e bebekte cok ucuz onĺar
Hirab Deryadila25 benim kzimda örtmez asla sıcak bunaliyo normal olarak bende ince biseyle sadece karnını örtmeye çalışıyorum hicdegilse karni ağrımasın diye 😅
CankizimRavzam Deryadila25 İyi senin bebe yine üstü açık yatıyor bizimki ta halinin ortasına gidip uyuyor gece çocuğu yerlerde topluyorum 😅
Badehandeyldz Deryadila25 klima açık yatakta fır fır dönüyor benim kızımda o yüzden uzun kollu giydiriyorum yoksa hayatta o battaniye ile uyumuyor
Eylulunannesiiii Deryadila25 benim kızımda doğduğundan beri aynı canım bende yatarken üzerini biraz daha kalın giydiriyorum hiç birşey olmuyor
Anneyimbennn Deryadila25 civil de delikli jakarlı pijama die geçiyo onu alıp giydiritorum cnm bende bizimki de sevmiyor üstünü kapatmayı kışın nasıl yapcaz korkmaya başladım inanki
3children1mom Deryadila25 Bende örtüyorum ama durdurmuyor. Ince uzun kol ve tayt tarzi bisey giydiriyorum.