bicirik Deryadila25 Benim kızımda öyle üstünü örtünce uyanıyor.zıbın var şuan üzerinde sadece ev çok sıcak. Müslin falan aldım yinede açtı. Sabaha karşı küçük çarşaf örtüyorum onu açmıyor. 13 aylık kızım.
bicirik Deryadila25 örtmeyin o zaman üşüse açmaz. Denedim ben kayınvalidemin ev soğuk orda örttüğüm zaman açmıyor. Merak etmeyin hasta olöaz🌼
balannesiii Deryadila25 oğlumda öyle uykusunun en ağır kısmında bile duyar atar üstünden hemen bende artık cidden pes ettim nasıl rhat oluyorsa öyle uyusun ne yapayım🤦♀️
Deryadila25 balannesiii yani bende pes ettim bir saate zor yatırıyorum zaten bide uyanınca en başa dönüyoruz ama yınede aklım kalıyor
KereMini1 Deryadila25 benim oglumda oyle. Ortunmeyi hic sevmez. Ort kisa surw sonra aglayarak uyanir. Annemde kar yagar diyo ama cocuk rahatsiz oluyo napayim
Dnz-kbr Deryadila25 aynı bizimki yüz defa ortelim yüz defa açar pat diye ayaklarını vuruyor kaldrp bu şimdi böyle büyüyünce naparz acaba 🙄
NefesAysamm Deryadila25 valla Adana da örtü örtmek mi kızım örtüsüz bile kan ter içinde kalıyor sürekli gece sırtına bez koyuyorum
Deryadila25 NefesAysamm afana sıcak olur aynn ama istanbul bu aralar yagmurlu serin oluyo valla benim evde serin normalde ama kızım yınede terliyor
52_58_52 Deryadila25 benim kizim da oyle buralar cok sicak ama gercekten actigi zaman oruyorum bir daha acikcasi ben uyurken uzerime kar yagsin diye bekliyorum gece sanki gunes doguyor gece bile ayri sicak 😂 o yuzden ortmuyorum 😅
Berus Deryadila25 bizde de tam tersi içine giriyor burnuna gözüne kadar çekiyor niye yapiyor anlayamadık
52_58_52 Deryadila25 neredesin bacim bende gelem 🤣🤣🤣 gece ayri yaniyoruz gunduz ayri tavuk bile bizim kadar pismiyor yeminle 😂😂😂
Deryadila25 52_58_52 istanbul arada serin oluyo baya yagmur yagıyor bide benim ev yeni bina ondan galiba serin baya😂
Girlpower Deryadila25 benim kızım da böyle incecik müslin örteyim diyorum üzerine hemen tepikleyip atıyor 🤣 ben askılı zıbın ile yatırıyorum cam da açık oluyor ve vantilatör çalışıyor üstünü örtmeden her gece bu şekilde uyuyor çok şükür bişey olmadı