Prensannesiii00 Biliyorum
bizim insanlarimiz maalesef gulumsemeyi gunah saniyor. Oglum daha gecen hafta kendi yasitinda biriyle tanisti ilk basta cok yadirgadi istemedi sonra anlattim tum gun ellerini tuttular birbirlerinin. Ben de sene basi krese vermek istiyorum bu konu zorlar mi bilmiyorum. Siz de eger sansiniz varsa buyuk kucuk demeden birileriyle zaman gecirmesini saglayabilirseniz cok faydasi olur. Herkesten farkli bir sey duyup cocuk pekistiriyo. Ama su donemde cokta mumkun degil di mi, herkes yalniz kendi halinde artik.