Prensannesiii00 Bence hic endiselenmeyin, cocuklar evde kaldilar insan gormediler. Mayis ayinda kiz kardesim dogum yapti 2 hafta onlarda kaldik oglum o zaman cozuldu. Iki insanin bile cok faydasi oldu, biz artik tukeniyoruz bir yerden sonra. Her sey rutine bagliyor farkli insanlar farkli iletisim cok etkili oluyormus deneyimleyip gordum. Beyinde de hic bir hasar kalmamistir insallah oyle olsa biraz belirti olmaz miydi?