gulsahxemel cok gecmis olsun yarin sabah taburcu olursun buyuk ihtimal.narkoz omzuma vurdu benim sezeryanda da oyle olmustum o zorladi beni.Bir de balgamla attim narkozu oksurdugumde anlik agrim oluyordu.ama geciyor 3 gune daha iyi hissedersin emin ol.Dren takilmamasi iyi olmus cok acitiyor cunku hareket edememistim ben.Gecmis olsun tekrardan ben iyi ki olmusum diyorum hic sancim olmuyor artik.