Merhaba bende bebeğim 35 günlükken safra kesesi taşının kanalı tıkamasıyla sarılık oldum 15 gün hastanede kaldım zor bir süreçti sarılık bulaşıcı değildi sütümü sağıp göndermeye devam ettim bu süreçte değerlerim düşünce ameliyata alındım 10 gün sürdü kendimi toparlamam çok şükür şuan rahatım inşallah sizde biran önce kurtulursunuz 🙏🏻