MISRA2021 Nefeshiramm mama kutularında CC yazıyor ama onlar sadece mama ile beslemek için anne sütü de alıyorsa o miktarlar fazla gelir daha az mama verilebilr emzirildiği için.
5253 Nefeshiramm benimkide akşam 7 gibi düzenli olarak ağlardı meğer gaz sancısıymış, düzenli olarak aynı saatlerde yapıyorsa gün boyu gaz birikimi oluyordur ve o saatte kıvaranır
Derinsart Nefeshiramm bizde de olmuştı hemşire anneye yakınlık ister. Yenidoğanlar demişti emse de emmese de ten tene temasi isterlermis