Bu çocuk deli etcek beni 1 ay 18 günlük meme reddi mi yaşıyoruz nedir anlamıyorum Bi türlü sütüm olmadığı için başından beri meme mama beraber gidiyoruz ama günde 100 cc yi geçmiyor verdiğim mama krize giriyor meme verdiğim zaman ama her zaman değil mesela sabah uyandık güzel emdi öğlen emdi neyse ikindiye doğru 50 cc mama verdim belli oluyor sütümün az oldugu günler meme çok yumuşak vs hissedebiliyorum neyse doymadı 50 ile 25 daha verdim ondna sonra 40 dk kadar uyudu sonr auyandı güzel memesini emdi saat 6 gibi yine emzirdim güzel emdi güzel emdi derken yani memeyi tutuyor süt varmı yokmu anlamadım 7 gibi krize girdi memeyi veriyorum ağlıyor çatlayacak yani memeyi vermesem bile meme pozisyonunda ystorınca başlıyor ağlamaya neyse dedim süt yok herhalde mama verdim 100 cc yedi uyudu yarımsaat kadar kalktı dedim emzireyim meme verme pozisyonuna yatırınca çatlayacak ağlamaktan emzik verince susuyor yarımsaat kadar uğraştım memeyi tutsun diye tutmadı emzik verince susuyor. Şimdi uykuya daldı yani anlamıyorum bebeğim açlıktan mı uyudu şimdi çok ağladı çünkü 3 gündür bu şekildeyiz keyfi isterse çok güzel tutuyor memeyi ama günde 3-4 defa bu şekilde krizlere giriyor napcam ben bilmiyorum ilk bebeğim çok üzülüyorum zaten süt yok diye aslında süt yokta değil yani emziği emeceğine meme emsin azda olsa geliyor sıkınca ucunu damlıyor süt akıl verin nolur