Tugbaelifumay
Bizimde 20 günümüz var aşıya şimdi okuyunca korktum kıyamam yan😢
Gorursensoyle
[bilinmeyen] gce yatana kadar takip et annesi
Zeliha
[bilinmeyen] tesekkurler ama.cok sancili geciyo😔
uleErenTozkoparan
[bilinmeyen] bende kararsızım üçğncü ay mı yapsam die doktorumuz ikinci ay yapılacak dedi ama çok fazla aşısı var bakalım yarın ola hayr ola 😊
Lilium
Zeliha
[bilinmeyen] cok zor uyuttum hep agliyodu ya resmen beynim.yandi bugun
Gorursensoyle
[bilinmeyen] sen işbaşımı yaptın yaa 2 aylıkken
Gorursensoyle
[bilinmeyen] nasıl yani ne iş yapıyorsun😊
Drsmkm
Kızlar 2. Ay aşısı çokmu kötü o gün dışarı çıkamazmıyız