htcefe47 merhaba maalesef henüz çektiremedik. Haziranda düşünüyoruz. Doktorla da iletişime geçmedim 14 marttan beri. O zaten idrar yolu enfeksiyonu olursa direkt gel, bişi olmazsa iki ay sonra görüşürüz demişti ama vakit bulamadım veya açıkçası korkuyorum. Ve bebeğimde de ters giden bir durum gözlemlemiyorum. Napacağım bilmiyorum. Sanırım haziranın ortaları gibi bir aksilik olmazsa gideriz. İlaçlı çekilmeden böbreğin % kaç çalıştığını bilemezler. Mecbur ilaçlı olucak onunda çeşitleri var.