Mon-second-souffle Kızım 8 bucuk aylık yarin Dmsa testine girecek bilgisi olan var mi? Daha önce girmiş olan beni bilgilendirip yardimci olacak olan
Ecem1903 Mon-second-souffle bizimki de 12 ağustosta gircek canm ya 6 buçuk aylık tek bobrekli bende bilmiyorum ve çok merak ediyorum çocuğun girip çıktıktan sonra bana da neler yapıyorlar buraya yazabilirmisin
BaharSancak Mon-second-souffle bugün çektirdik bizde cam ve sakura hastanesinde. Önce sıramızın gelmesini bekledik içeri aldıktan sonra damar yolu açıp damardan ilac verdiler. İlac verdikten sonra 2 saat bekletip film alanına aldılar. Benim kızım cok hareketli olduğu icin biraz sabit tutmakta zorladım cihazda telefonla oyalamaya çalıştım hareket ettiği için tekrar görüntü aldılar ama ne kadar oldu bilmiyorm biz elimizden geleni yaptık doktorlar değerlendirir dediler insallah tekrar çekilmesi gerekiyor denmez.Çekme işlemi daha kısa sürdü. 15 20 dk kadar uyursa daha kısa sürebilir. Hareket etmemesi gerekiyor. Mümkünse uyursa cok iyi olur doktor avil şurup icerebilirsin dedi ama içim rahat etmedi içirmedim insallah değer 🤲🏻 Çok geçmiş olsun
BaharSancak Mon-second-souffle birde mutlaka yakında battaniye olsun ben uzun kollu ve uzun pijama giydirdim soguk alanlar buz gibi oluyor bebekler
Mon-second-souffle Ecem1903 tabi sabah 9 da randevumuz aksamina detayli anlatirim mutlaka yok mu acaba hic giren ister istemez tedirginim ben de dogustan sol bobrek küçük kaldi ve kisler var 😞
Ecem1903 Mon-second-souffle şimdi eski gonderilere baktım cektirenler varmış sende bı bak canm işine yarar belki
Mon-second-souffle Mon-second-souffle Dun sabah kizimin dmsa testi yapildi sabah 9da gittik damar yolu acilip ilac verildi daha sonra 11.30 da cihaza gireceğimizi soylediler ilacin karismasi icin bekledik ve 11.30 da girdik yarim saat sürdü böbrek goruntulemesi aldılar rahat geçti tedirgin olacak birsey yokmus
fatmaturk88 Merhaba , oğlum 10 günlük ve multikist böbrek,, acaba sizin cocuklarjn durumu nasıl herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı , nasıl bir yol izlediniz
hafvel fatmaturk88 merhaba bebeğinizin böbreği için nasıl yol izlendi. Bnm oğlumda sol böbrek multikistik displastik üç aylık oldu. Sintigrafi çekilecek dendi ama küçük diye yapılmadı dahs
hafvel htcefe47 annecik yorulma. Bebişin tek dermanı sensin. Güçlü ol onun senden başka kimsesi yok. Ben yorulduğumda hep böyle güçleniyorum. Çok pimpirikli olmaya başladım. Hasta olurda ilaç kullanır diye hastalandığında çok korkuyorum.
htcefe47 hafvel ben çok soğukkanlı biriydim ama bu hamilelik sonra kızımın doğumu böyle hasta olması beni mahvetti . En ufak şeyde evham yapıyorum. Bilmiyorum Rabbim büyük o herşeye kadirdir biliyorum ama kalbimdeki endişeye engel olamıyorum. 29unda yeniden kontrole gideceğiz ve artık her kontrol benim için bir eziyet gibi.
htcefe47 B hafvel bende aynı senin gibi hastalanırsa ne yapacağım nereye gideceğim diye sürekli endişe içindeyim
hafvel htcefe47 inşallah güzel haberlerle dönersiniz. Biz mayısta gideceğiz sanırım ozaman sintigrafi çekilecek. Çok korkuyorum ve bazen Allahım beni affet ama annelik çok zor diyorum. O kadar çok yıprandım ki anlatamam. Çok şükür bin şükür hiç enfeksiyon geçirmedik. 24 nisanda sünnet olduk. Enfeksiyon riskini azalttığı için. Ama bi sünnet bile acaba doğru yaptılar mı acaba bir sorun olur mu ileride diye düşünmekten yıldım. Anne olduğumdan beri herşeyi sorgular oldum. Size nasıl bir yol izleyecekler. Benim bebeğim doğduğunda usg çektiler sağ böbreğinde de kist var demişlerdi 3 ve 20 günlükken sonra başka doktora gittik Eskişehire üç aylıktı ozaman baktı ve geçmiş kist yok dendi sağ böbrek için. Bizim sol böbreğimiz multikistik displastik yani böbrekte işlev yok.
htcefe47 hafvel ben de 16 haftalıkken öğrendim . Sağ böbrek mcdkli. Sonra doğar doğmaz kötü haberleri dizdiler sıraya sol böbrek de kistli. Yaşamla bağdaştırmıyoruz. İlte 3. Basamak yoğun bakıma aldık her an herşey olabilir. Ertesi sabah yoğun bakım doktoru tek böbreğin kistli olduğunu şuana kadar bir sorun görmediğini söyledi. 7 günlükken tahlil ve ultrason çektik. 1 aylıkken kan tahlili verdik. Bugün eşim sonuçlar için gitmiş sanırım 1 ay sonra Sintigrafi çekeceğiz demiş doktor. Ama ben de korkuyorum. Siz çektirirseniz bize de süreçten bilgi verir misiniz? Rabbim kolaylıkla atlatmanızı ve hayırlı sonuçlar almanızı nasip etsin inşallah
hafvel htcefe47 Nasıl ya neden yoğun bakıma aldılar çişini kakasını yapamadı mı böbreğinden dolayı mı aldılar yoğun bakıma?
hafvel htcefe47 bize de üç günlükken doğurduğum hastanede usg çekild ve orada sağ böbreğinde de kistler olduğunu söylemişlerdi. Ama yoğun bakıma felan alınmadı sarılıktan dolayı ve böbrek değerleri için kan tahlili yapıldı herhalde 15 günlüktü. Sonrasında hiçbişi yapılmadı biz Eskişehire doktorlara gittik nasıl bir yol izleyeceğiz diye hepsi farklı şeyler söyledi. Bebeğim gelişimi iyiyse ve gelişim özelliklerini yerine getiriyorsa korkma canım benim. Biz sünnet ettirdik enfeksiyondan koruyormuş diye. Sağ böbrek usg de temiz çıktı. Ama sintigrafide nasıl çıkar bilmiyorum ama artık stres yapmak istemiyorum. Sol böbreği de unuttum gitti çünkü be stres yaptıkça bebeğim daha çok rahatsız olmaya başladı. Ne geliyorsa rabbimden geliyor erken teşhisi önemsiyorum. İdrar tahlili yapıldı geçen ay oda temiz çıktı. Sen altını güzel temizlemeye çalış enfeksiyon olmasın.