Sinir geldi valla boyut sınırlamasından seçiyorum yine avatar falan diyo bi yapıyorum oluyo bi olmuyo kafasına göre takılıyo bi el atın, forumda en büyük problem foto yükleme zaten buna bi çözüm bulmanız gerek, postalara da fotoyu tee gidip link haline getirerek atabiliyoruz, saçmalığa bakarmısınız