DoganurcaN Avatar alanı zorunlu diyo, bi tane fotoyu yapabiliyorum sadece onun ne farkı var çözebilmiş değilim. Nedir bu problem bilen var mı?
DoganurcaN Laden uygulamadan deniyorum, denetmiyoki ayarlamaya çalışırken bu yuvarlağın içine oturtmaya çalışıyosunuzya büyütüp küçültüp falan ona dokunduğum an atıyo kendini forum sayfasına
DoganurcaN Laden şifremi hatırlamıyorum ama burdan çözülmesi lazım bunun herkes burdan kullanıyo sonuçta
DoganurcaN @NaimeYilmaz adminler bu konuda yardımcı olabilirmisiniz her prof değişikliğinde sorun yaşıyorum, ya avatar diyo ya opps bişeyler ters gitti diyo yada direk kendini atıyo ve uzun süredir var bu sorun farkında değilmi kimse yoksa tek bende mi?
NaimeYilmaz DoganurcaN Avatar hatasında boyutu küçültmeniz lazım. Fotoğrafı seçince boyut ekranı açılıyor aşağıdan küçük ya da orta seçmelisiniz
En_guzel_yanim DoganurcaN bencede bi el atsınlar artık. Bende şifremi bilmiyorum. Googleden giremiyorum. Napıcam?
DoganurcaN NaimeYilmaz ama seçtirmiyoki atıyo kendini sürekli, bide seçtiğim zaman avatar gerekli gibi bişey diyo
DoganurcaN NaimeYilmaz resmi seçip direk kaydete basıyorum yine avatar alanı zorunlu diyo nedir bu avatar alanı, kırpmıyorum o kutucuğu ellemiyorum bile kendi ortaladığı haliyle bile kaydetmiyo işin garibi
DoganurcaN En_guzel_yanim sizde de mi var aynı sorun, googledan neden girelimki zaten programı varken sorun çözülmedi dediğiniz gibi, sinir oldum on kere yaptım atıp duruyo beni sürekli yada avatar gerekli falan diyo o neyse
En_guzel_yanim DoganurcaN profile giriyorum. Resim seçiyorum kaydete basıyorum atıyor. Eklemiyor resim ya