Ayazinannesi10 benim bebeğim 3 ay emdi 3 ay sağdım sütüm kesildi 6. Ayda sonra mama vermeye başladım ve 8. Ayda odasına alıştırdım şimdi odasında yatıyor başlarda çok tedirgin olmuştum uyuyamamıştım hatta ama güzel güzel uyurken bende uykusuz kalmamalıyım ona yetemem diye kendimi avuttum ve alıştım şimdi telsizi de var kapısı da açık duyuyorum hemen sonra çok daha zor olur diye erken alıştırmak istedim