Merhaba yarın taşınıyorum şuana kadar.bebegimle aynı odada kaliyorduk 3+1 eve çıkıyorum ama beşiği yatak odasına mi yoksa yandaki çocuk odasına mi koysam karar veremedim bi türlü zaten genelde yanıma alıyorum emziriyorum sabaha kadar yanımda.kaliyor bu arada 7 aylık bebeğim var mı odasını ayıran bu aylarda 🤨