Kurala uydum. Blw geleneksel karışık gittik. Tadım zamanında da sevdiği şeylerden istediği kadar yemesine izin verdim. Kabız olmadı. Tuvalet iletişimi yapıyoruz, kakasını tuvalete yapıyor onun etkisi olabilir. Çünkü katı kaka yapıyor. Bir gün kaka saatinde yapmadıysa o gün karpuz, erik yediriyorum (ayına uygun değil aslında ama alerji olmadı ve mevsimini kaçırmak istemedik). Sıvı yapınca da muz yediriyorum :))