Yarim_Kilo_Kiyma KA16 el kadar bebeleri olimpiyatlara göndermek lazım ya ondan bu azim. Ne saçma sapan insanlar var gerçekten. Bizde 9 aylık olduk bay bay yapmıyor sa yapmasın. Çoçukları mukayese eden insanlardan hiç hazetmiyorum
Zumra_ KA16 benimki 10 aylık hala dişimiz yok emekleme var gel gel.diyoruz şu an bazen aklına eserse bay bay genelde baba herşey 😅 takılmayın her bebeğin gelişimi huyu davranışı farklıdır 😊
iyilik80 KA16 7.5 aylikken alkis yapti birgun .cok sasirdim kendi kendine yapti. O aylikken emekledi .gunu gelince herbebek herseyi yapiyor .kimsenin lafina bakmayin bebekleri yaris icine sokuyorlar dogar dogmaz