Hilal365 büyük ihtimalle isilik canım. Benim bebeğimde egzama var EGZAMAYA benzemiyor. (Zyrtec) kullanabilirsin benim ki 9.5 aylık 10 damla veriyorum senin ki kücükse 5 damla ver. Herkes veriyor Almanyada coğu anne cunku artık alerjisiz bebek neredeyse yok denilecek kadar az olmaya başlamış.( Anaaaa kız senin bebeğin daha 29 günlük sakın ilaç kullanma o normal benim bebeğimde dökmüştü. Bazıları cok fazla bazıları az döküyordu. Hatta evime gelen ebede dedi bebeğin vucüdu dökecek korkma normal her bebekte oluyor diye. Bunun aynısı arkadaşımın bebeğinde cıktı
Kızın bebeğine mantar bile demişler. Meğer bebek normal her bebeğin döktüğü kızarrıklıkları döküyormuş. O birden geçer Bi kaç haftaya kafama takma)