Hilal365 Anneler bunlar 2 gündür çoğalıyor oturdum ağlıyorum bebeğimin canı acıyormuş gibi geliyor nasıl geçer kafayı yicem başına gelen var mı ne yapacağımı şaşırdım nolur akıl verin https://imgyukle.com/i/Qgkr6 https://imgyukle.com/i/Qgohp
Ali23asaf Hilal365 geçmiş olsun canım alerji de olabilir sicaktao isilikte olabilir doktora götür bir
Begooo İsiliğe benziyor sanki ağlamayın, sıcaklardan oluyor çok kalın giydirmeyin bir de küçük oldupu için hemen vücuda yayılıyor bi doktora göstermekte fayda var belki bi krem verebilir biraz fazla çünkü geçmiş olsun
Hilal365 Begooo huysuzluğu yok ama baktıkça kötü oluyorum 29 günlük olduk bugün ama şu 3 günden beri bu kadar çoğaldı
Zulal_01 Çok geçmiş olsun isilik gibi duruyor. Sıcaktan dolayı çıkar iğne gibi batar çok rahatsız edici birşey. Çok ince giydirin
Hilal365 barbiee yok yarın kontrolümüz var gidicez bakalım bir huysuzluğu yok ama baktıkça kötü oluyorum 29 günlük olduk bugün ama şu 3 günden beri bu kadar çoğaldı
Annesivebebesi Hilal365 Bebeğiniz ne kadarlık bizim de yenidoğan döneminde olmuştu ilk 1 ay boyunca.Anne sütü yağlıysa olur demişlerdi.Ve zaten yenidoğan döneminde normalmiş olması.Bebeği rahatsız etmez demişti doktor.Bide ben mustela cicastela kremini aldım kızarıklıklar isilikler içinmiş iyi gelmişti baya.Ayrıca her gün yıkayın ve ince pamuklu giydirin.Geçer inşallah bizim şuan hiç kalmadı çok şükür
Hilal365 Annesivebebesi biz 29 günlük olduk Bugün hiç yoktu şu 2 3 gündür bu kadar çoğaldı 2 günde bir yıkıyorum sürekli askılı zıbınla duruyor bende ebeye sormuştum sütün yağlıysa ondan olur demişti ama iyice çoğalıyor üzülüyorum çok
Bernaozturk Benim bebeğimde de var şuan süt diyetindeyim , kakasını kontrol edin mukus var mı ? Gerçi yarın kontrol varmış doktor bilgilendirme yapar
Nagehanncelik Hilal365 yüzüne mustela stelatopıa krem var onu kullanın ve vücuduna mucize gibi hemen gecirdi aynı durumdaydık ne kullandıysak olmadı o krem gercekten cok iyi bu isilik gibi egzama gibi seyler icin bir deneyin
Isbtlzmr İltihaplı isilik aynısı bizde de oldu. Doktor hametan vermişti. Ama kullanmak istemedim. Her gün yıkadım, kıyafetlerini incelttim 2 güne geçti. Sıcaktan oluyor.
Nagehanncelik Hilal365 aynı bu durumdaydık biz de atsam fotosunu aynı. her gün yıkayın bir gün sampuanla yıkasanız diğer gun sadece su ile yıkayın.yıkadıktan sonra doğal %100 gül suyu ile silin ve günde 1-2 kez mustela stelatopıa krem kullanın hepsi dogal icerkli yenidoğana uygun kremler.ve cook kucuk cildi gözenekleri yeni yeni alısıyor endişelenecek hicbir sey yok bir bakmıssınız pamuk gibi olmus aynı endişeyi yasadıgım icin soyluyorum hiç önemli endişelenecek bir sey değil.her bebegn yasayabilceği basit bir cilt sorunu 😊