Musam ikizbabymom aptamil kullanıyordum 2 gündür bebelac gold a geçtim ama Fark olmadı gaz sancısından dolayı içmek istemiyor diye düşünüyorum
ikizbabymom Musam ben de bi iki kez mama değiştim de zorla içtiler,gaz yaptı bi de 1 hafta öncesine kadar 1.5 saatte 60 cc içiyodu diyince sen o yüzden söyledim.3 saatte 1 kendi mi uyanıyo gece
busraer Musam bence HİPP COMBİOTİC mama var oda bağırsak problemini çözüyo combiotic olanı alman lazım diğeri normal mamalarda bi süre sonra gaz yapabiliyo çünkü ben hala hipp combiotic kullanıyorum gazını pıt pıt rahatlıkla çıkarıyor 4 ay 19 günlük bu arada
aybukemom Musam ben 2 -3 aya kadar iki saate bir emzirirdim , bazı bebekler mama yemiyor ya ne kadar zorladıysam kızım içmedi ,seninkide redddediyor. Lavman çok karın ağrısı yapan bişey .tuvaletini yapmadımk poposunu uyar günlük yapsın alışır zamanla
Musam aybukemom doktor yapılsın dedi . Aguline şurup günde 3 defa veriyorum . Biogaia bağırsak düzenleyici damla bir defa akşam veriyorum sadece biogaia damla kullanıyordum doktor dun şurup da kullansın dedi
aybukemom Musam nursenharvey denedin mi.ben biogaia yı bırakmıştım tesadüfen bebeğime gaz yaptığını keşfettim
ikizbabymom Musam 1 ay geçtikten sonra ne zaman uyanırsa o zaman beslemek gerekiyo eğer bebeğin özel bi durumu yoksa zamanla alışkanlık haline geliyo
kucukprensinannesi Musam az önce bir yerede yorum yaptım kilosunu baz alaram mama miktarını hesaplayabilirsin. Diyelim bebeğiniz 5 kilo. en az 120 cc den hesaplarsak…5*120=600cc (toplamda gün içinde alması gereken mama miktarı) 600 cc’yi 8′e bölersek (gün 24 saat. 3 saatte bir vereceğimizi düşünüyoruz.
Ogulcan Musam canım dotduğu zaman 3 saatte 1 yeterli oluyor ama eğer huzursuzluğu erken başlarsa ozaman yine acıkmış olur benim oğlum biberon bittiğindr ağlardı cc yetrmediğinş oradan anlar yada 3 saatte 1 açılırken 2 saat sonra açılmakya başlayınca veriyordum ben bu arada 1.5 aylıkkenden beri gece mamaya kaldırmadım doktorum gece gündüz kavramını bilsin o acıkınca ağlar diyordu o yüzden bırak uyandırma uyusun canım satılıktı yoksa
Musam ikiartibirfilm normalde 3 saatin sonunda öyle lıkır lıkır içen bir bebek degil zorla veriyorum napacam bilmiyorum
ikiartibirfilm Musam Her bebek aynı değil doktora götürdünüz mü kilo alımı normal mi ya da günlük ıslak ve kakalı bez sayısı normalse sorun olacağını duşünmüyorum ama tabi en önemlisi doktorunuzun ne dediği