Musam Bebeğim 1 buçuk aylık 12 de 60 cc mama içti 3 de 60 cc içti 6 da 60 cc içti normal mi(anne sütü yok)
bozobeydrk Musam cc olarak bebeğinizin miktarını bilemem ama saat olarak iyi bence. Gece 2 saatte bir erken olur bebekte çok uyanırsa rahatsız oluyor.
bebiskoooo Musam merhaba canım benim bebeğimde sadece mama ile besleniyor 2.5 saatte bir 60cc içiyor ve geceleri saate göre vermiyorum uyandığında veriyorum 1 kere uyandı
Musam aybukemom mama içmek istemiyor onu BİLe zorla verdim dun doktora götürdüm bagırsaklarnda sorun yok ama karnında gaz birikmiş lavman yapıldı ama çocuk aynı doktor da biraz aç bırak 3 saatte bir ver dedi bebegım kilo verir diye korkuyorum
aybukemom Musam ben 2 -3 aya kadar iki saate bir emzirirdim , bazı bebekler mama yemiyor ya ne kadar zorladıysam kızım içmedi ,seninkide redddediyor. Lavman çok karın ağrısı yapan bişey .tuvaletini yapmadımk poposunu uyar günlük yapsın alışır zamanla
bozobeydrk Musam normal bana göre. Ben 40 gün olmadan bile gece 3 saatte veriyordum çünkü uykuya da ihtiyaçları var.
bozobeydrk Musam eğer doymadığını düşünüyorsanız bir defasında mamayı artırın, bebeğiniz içiyorsa o şekilde devam edersiniz.
Musam bozobeydrk mamayı içmek istemiyor 60 cc yi zorla veriyorm karnında gaz birikmiş dun lavman yapıldı ama yine aynı . 1 hafta öncesine kadar gayet güzel içiyordu hatta 1 buçuk saaattw bir 60 cc içiyordu
Musam bebiskoooo mamayı değiştim gaz icin de aguline şurup ve bağırsak düzenleyici biogaia kullanıyorum
Musam hedwig ama 3-4 gündür kilo alımı nasıl bilmiyorum dun 5 kilo 30 gramdı bir hafta sonra tekrar tartacam oylelikle anlarım
Musam ikizbabymom aptamil kullanıyordum 2 gündür bebelac gold a geçtim ama Fark olmadı gaz sancısından dolayı içmek istemiyor diye düşünüyorum