Blkz-0107 Birmelekanneesi baba belgeyle sgkya başvurcak o 200 üstü civarı bişiy qlcak sizde pttden alcaksınız ama başvuru yapıloyumu bilmşyom 6 ay oldu hatırlamıyom eşim halletmişti ben almıştım sadece.yada e devlete girin doğum yardım bakın
Serra1 Birmelekanneesi 300 TL. Evet öyle bişey de varmış ona başvuramadım onun için doğum belgesi ile SGK’ya gitmek gerekiyormuş diye biliyorum.
Asel0309m Kızlar bu para her ay mı yatıyor Türkiye’de yaşamadığım için soruyorum merak ettim ilk defa duydum doğum parası diye
Esilahanm1 Asel0309m her cocuk icin bir defa yatıyor ilk çocuk 300 tl ikinci ver üçüncüye biraz daha fazka ama miktarını bilmiyorum çocuğunuz buyukse bile yaptırabilirsiniz die biliyorum
Saniss Kaprekar 2015ten sonra doğum yapan her anne alabilir diye biliyorum o hastaneye karşı talep etmeyeceğim imzası olabilir mi ki
Esilahanm1 Emneft e devlete ptt kurum ödemeleri yazıp oradan takip edebilirsiniz ödeme aşamasında yazsa bile yatmamis olabiliyor yada alsan bile ideme aşamasında yazabiliyor dogum icin yada baska birşey için yattiysa orda görünüyor