Minigimm2020 aman boşver çevreyi ayrıca dktor bana dediki ne çocuklar geliyor ayına göre çok kilolu olduğu için bazı besinleri yediremiyorlar sen şükret ki bebeğin normal kiloda ve aktif bi çocuk her besinden yiyebiliyor ve dengede tutabiliyo kilosunu demişti kendimizden yola çıkalım herşeyden yemek ama fit kalmak istiyoruz buda o şekilde bence bebeklerimiz obez sağlıksız olmasındansa normal aralıklarda ama verdiğimiz herşeyi yemesi çok önemli ben herşeyi yediririm asla ayırt etemden ne varsa önümüzde veririm ve gelişimi çok iyi kilo önemli değil