Minigimm2020 Kizlar bebeğim 8 ay 23 günlük yani her goren ne kadar zayiflamis diyo ama her gören artik sinirlerim bozulmaya başladı takmiyodum ama herkez diyince sinirleniyorum artik ya . Sizlerinki kacar kilo bizdemi sorun var anlamıyorum 8 bucuk kilo 73 cm boyuda
morkalp Minigimm2020 7.5 aylık bebeğim 8 kilo bence gayet normal ya boyu uzamıştır ondan zayıflamış gibi görünüyor olabilir
ikizbabymom Minigimm2020 artık eskilsi gibi hızlı kilo alımı olmaz ayda 100-200 alır bazen hiç almaz bazen verir olabilecek şeyler benim ikizlerim 21 aylık 10.5 11 kilolar çok takılma etrafta laf söz bitmez
ecemm-6161 Minigimm2020 benim bebeğim de 7 aylıkken 8300 geliyordu canım görenler zayıf diyordu aslında normsl bi bebek millete bakma sen canım boşver he de geç 😂 agızlaeına yeminle kepçeyle vurasım var
7412002 Minigimm2020 benim kızım 9+19 haftalık en son 7.200 du bizim süt alerjimiz var diyetteyiz ama herkes ay çok zayıf ay öyle böyle.diyor ama umursamıyorum boyu uzadı kilo almadi ama aşırı hareketli 1sn durmuyor komşumun oğlu belki 12 13 kg 1 yaşında hareket edemiyor çocuk kilodan bence takılma hareketleri güzelse kilosunu takma (doktor söylemişti bunu bana da ayrıca)
Minigimm2020 Hulyaemirasim morkalp ya aslında takmıyodum ama artok her goren diyince sinirlerim bozuluyor ama sizinkilerde bize yakın
Minigimm2020 ikizbabymom ay gercekden oyle herseye bir laflari varr sağlıklı olsunlar da gerisi onemli degl aslinda
ikizbabymom Minigimm2020 desek de bi çoğumuz takıyoruz🤣🤣belki ben zamanında kilo problemi yaşadığım için zayıf olmaları hoşuma gidiyo hatta fazla kilo alcaklar diye korkuyorum
September08 Ya su boy kilo başladıklarini birakal.artik lutfen ya, zayif ya da kiloluysa buraya yazinca duzelecek mi hayir kusura bakmayin cok itici oluyo bu basliklar artik.
Katya Minigimm2020 8,5 aylık 9 kilo. 72 cm. 1900 kg doğmuştu. Doktorumuz gayet normal ilerlediğini söyledi.
Nilesso Minigimm2020 9 aylık 3 gün sonra suan 9600 bizimki bi ara iştahı kesildi cok sıcaklarda suan ıyı şükür
Nilesso Minigimm2020 Bu arada bence çok iyi zayıf yada kilolu farketmez sağlığı yerinde olsun bebişlerin gerisi önemli değil
bonjour_maman Minigimm2020 7600 desem sizinki maşallah iyi ne zayıfı bizimkinin yanında şükredin bence.
Dilaraciftci1 Minigimm2020 brnim kızım 8 aylık 7 kilo bana da az geliyor ama doktor iyi diyor 36 haftalık doğmuştu 2 kiloydu
bonjour_maman Minigimm2020 banada diyolar her gören çok zayıfta sütün yaramamış ta mama niye vermedin de bilmem ne takmıyorum konuşsunlar almıyo napim ne veriyosam
Dilaraciftci1 Minigimm2020 aman boşver çevreyi ayrıca dktor bana dediki ne çocuklar geliyor ayına göre çok kilolu olduğu için bazı besinleri yediremiyorlar sen şükret ki bebeğin normal kiloda ve aktif bi çocuk her besinden yiyebiliyor ve dengede tutabiliyo kilosunu demişti kendimizden yola çıkalım herşeyden yemek ama fit kalmak istiyoruz buda o şekilde bence bebeklerimiz obez sağlıksız olmasındansa normal aralıklarda ama verdiğimiz herşeyi yemesi çok önemli ben herşeyi yediririm asla ayırt etemden ne varsa önümüzde veririm ve gelişimi çok iyi kilo önemli değil
iyilik80 Minigimm2020 9 ayligiz 10.300gr erkek bebek 😊bize bile zayif diyorlar milletin gozu doymaz 100kg olsada zayif derler