DuruAlcin alerjikbebek sadece anne sütü alıyor bıl bol emziriyorum. ateş bitti yüzündeki kızarıklık var ağız kenarında kaldı biraz.inş onlar da geçer de
alerjikbebek DuruAlcin sıvı aldıkça idrarla çıkışı yaptıkça vucud temizlenir inşallah geçer yanağı yüzünü sil güzelce kurut da arada sıcak havalar ondanda geç gecebilif
DuruAlcin TalentedMom aile hekimine yazdırırız.şükür dün geceden sonra düştü ateşi ama yüzündeki kızarıklıklar kaldı.onlar da geçer inşallah da
TalentedMom DuruAlcin geçmezse doktora gösterin yine benim oğlumun vücudunda kızarıklık başladı belki antibiyotik dokundu diyorum yarına kadar geçmezse doktora götürücem