Benim de kızım bir yaşında aynı şekilde emekleme daha yeni oldu. Yürüme yok beni sen yürüt diyor resmen. By by alkış i yapiyor ben o şekilde hareketleri ayna karşısında öğrettim daha kolay ogreniyorlar kendilerinin yaptıklarını ayna da gördükleri için. Minik bir tavsiye. 😍Mutlaka denemissiniz dir ama aklıma geldi. Herşey ayna karşısında olunca öğrenme de kolay oluyor.