Aybarsmom1 benim kızımla hemen hemen aynı. Aylardır bay bay yaptırmaya çalışıyorum inatla yapmıyor 😂😂 alkış yapıyor ama baybayı bilerek yapmıyor. Emekleme jet gibi, sandalyelere, koltuk tepelerine çıkıyor ama yürüme yok 😂😂 birkaç adım atıp oturuyor. Adına bakıyor bir de beni öpmeyi öğrettim ona. Öpmekten ziyade yalıyor ama olsun gidişat güzel en azından 😂😂 bence sizin oğlunuz da gayet normal bir gelişim gösteriyor. İçinizi ferah tutun