Alisaaaaa bence hiç gerek yok 6 aylık bi süre için Alman markası zeiss var be çok pahalı bide daha ince olsun isterseniz seiko var bütün cam markalarından daha ince cam çıkartır oda kalitelidir. Ama daha uygun camlarda var bence hiç gözlükçülere Alman markası istiyorum Demeyin tam aradıkları müşteri olursunuz nasıl olsa cocuk var kıyamazlar parayı verirler düşünmeden derken fazla para alabilirler iknada ederler 😊