Anneler merhaba kızım 9,5 aylık ve hipermetrobu var. Dr 4,5 numara gözlük verdi. Ailemizde genetik olmamasına rağmen ve erken doğum da olmamasına rağmen böyle bir sorunumuz oldu. Üzülsem de Neyse ki çok şükür çaresi var en azından Allah daha büyük dert vermesin. Sormak istediğim gözlük çerçevesi olarak fisher price veya miraflex almayı düşünüyorum ama kullanan memnun kalanlardan yorum almak istedim ve kızım gibi aylıkken gözlüğe başlayanlar gözlüğe alışma süreçleri nasıl geçti öğrenirsem çok mutlu olurum🙏🏻