Beyziikoo bizimde öyle pazartesi günü yedi uyudu, yedi uyudu. Sonraa salı günü bir başladık ağlıyor çılgınca memeyi veriyorum daha fazla ağlıyor. 3 saat sonra ancak kendi istiyor 5 dk emip bırakıyor uyku yok bu arada. Bugün de sabah 5.30 da kalktık şu saate kadar deliksiz 1 saat uyumadı🙄 yani şimdi düştü bayıldı diyorum hoop gözünü açıyor bir çırpınma bir şeyler. 2 ay 2 günlüğüz atak zamanı diyor uygulamada ama neye yoracağımı bilemedim.