Hamuceraa Canım hep mi böyle yoksa bu sıralar mı ? Benım oğlumuda gaz gaz deyip yollamışlardı o yine süt yumurta buğday alerjısı varmış . Belirtileri; yoğun gaz , gürültülü kaka, mukuslu kaka, meme reddi, uykuya dalamama, bende sizin gibi karnına masaj yapmak için dahi dokunamazdım çok ağlıyordu. Bizim doktorlar bulana kadar 4 aylık oldu 4 ayda ağlamaktan çatladı oğlum o yüzden olabilir mi acaba diye fikir vermek istedim