ANNEBALIIII bende de yok artık. 🙈 Saçımı kestirmiştim, 1 sene olacak neredeyse hala uzamadı. Doktora gitmek gerekiyor aslında ciddi bir vitamin eksikliği var bence vücudumda. Sizde gidin isterseniz, yoğun saç dökülmesi de vitamin eksikliği belirtisi. Tırnak kenarlarınız da kalkıyor mu mesela?