Vanilya zevkle cevaplarım estağfurullah. Biz 1 aydır kullanıyoruz. Şu şekilde bi rutin belirledim, sadece çiş varsa direk iç bezi alıp kovaya ya da sızdırmaz torbalar var ona atıyorum. Balkonda biriktiriyorum genelde. Benim bebeğim hala sadece anne sütü aldığı için kakası sıvı bir de yapısal olarak çok sık yapmıyor, kaka yaptığında hemen akıtıyorum ve onu da torbaya atıyorum. Kaka için incecik başka bir bez var liner deniyor, ince ıslak mendilin kurusuna benziyor, bezi bağlarken onu iç bezin üstüne konuyor, kaka yaptıysa direk üzerinden linerle birlikte çöpe atılıyor henüz ben onu kullanmadım kakası sıvı olduğundan, katı gıdayla beraber lazım olur diye düşünüyorum. Ben 3 gün bwkletiyorum ama bazıları aynı gün hemen yıkamayı tercih ediyor, o da mümkün. Sonra kovadaki bezleri direk çamaşır makinasına alıyorum, önce duruluma programında 20 dk yıkanıyor. Sonra hijyen kısmında 60 ya da 40 derecede bir kapak sıvı deterjanla yıkanıyor. Sonra da asıyorum. Anlatınca uzun ve zahmetli gibi geliyor ama uygularken çok çok basit oluyor.