Merhabalar,
1 aydır Yıkanabilir Bebek Bezi kullanıyoruz. Çok ama çok memnunum. Hem bebeğim için hem de doğamız için❤ kullanmayı düşünenler, sorusu olanlar varsa yardımcı olmak isterim😍 ne kadar kişi farkındalık sahibi olur ve uygularsa dünyamız için o kadar faydalı olur diye düşünüyorum🙏