SedefK ben de dogduktan bir sure sonra mama takviyesine basladim, gunde 4 5 kez iciyordu. suan bebegim 2 ay 9 gunluk, gunde 2ye dusurdum mamayi. sadece sabah ve aksam veriyorum yatmadan once. zamanla azaldi benimki , ilerde tamamen birakir mi bilmiyorum. yasayip gorecegiz 😊🎀