Birprensannesi12 ben götürmüştüm kızımı, hiç ama hiç mutlu olmamıştı çocuğum.😅
Aslında bende memnun kalmadım hizmetten. Belki şu an daha farklı ve daha detaylı bir hizmet sunuyorlardır. Toplam 40 dakika kadar kalabildik. Kızım havuzda hiç mutlu değildi, boynuna takılan simit aşırı rahatsız etti.
Çocuğu attılar havuza, sadece fotoğraf çekmek için geldiler başına. Ben biraz yönlendirme beklerdim açıkçası. Tamamen kendi kendine yüzsün diye beklendi ama boynundaki simit rahatsız ettiği için sürekli mızmızlandı, çırpındı. Kısa sürede çıkardık. Masaj kısmı güzeldi sadece ama onu evde ben de yapardım diye düşündüm sonradan.
Çıktıktan sonra iyi ki paket almamışım dedim. İnşallah sizin tecrübeniz çok güzel olur.🙏😊