bidibidibidi Sahraa19 aslında birçok sebebi olabilir. Annemin dişleri eksik ve bazen iltihap oluyordu dişinde. Birtürlü doktora gitmez. Zar zor götürürüz 😒 B12 eksikliği de yapabilir
Sahraa19 bidibidibidi Ceneylede alakalı olabiliyor ceyranda kalincada yapabiliyor stres sıkıntı üzüntü yapabiliyor 4 senedir gidip geliyorum k.b.b ve nörolojiye araştırıyorlar
melodininoglu bidibidibidi doktorlar hiç bir sebep söylemedi. Bir kere olanin yeniden olma ihtimali yuksekmis
bidibidibidi Sahraa19 çeneye bakılıyorsa; kesinlikle anneminki dişlerle alakalı. Çok geçmiş olsun size de en kısa sürede şifa bulun inşallah
Ezgiminam Çok geçmiş olsun bende geçirdim 6 yıl önce bol bol sakız çiğnesin ve bir kesenin içine tuz koyup ılıtılmış şekilde yüzünde gezdirsin çok faydasını görecektir Rabbim şifa versin.
kahvekokusuu bidibidibidi bur kez migrenim icin bana yazilan ilactan icmisti babam ve yarim saat sonra birden yığıldı kaldi sol tarafi tutmadi ama hastaneye gidip serum yaptilar sabaha gecmisti bir kez de teyzem tansiyondan olmuştu onunki de 1 ay kadar zamanla kendiliginden gecmis
AND-20 bidibidibidi üzmek istemem ama dedem uzun süredir zor konuşuyo ve yüz hareketleri yaptıkça açıldı konuşmaya çalıştıkça