Elifffinnnn111 bidibidibidi ya aslında tamamen iyilesmedi yani gülerken falan hafif belli oluyor ama büyük oranda iyilesti
Miniminikusum bidibidibidi kayınpederim oldu benim ama beyinden gelen bir felçmiş sonradan belli oldu 2yıldır hala düzelmedi
bidibidibidi Keremcanannesi ciddimisin ☹️ Kıyamam ya ne cahil bir anne … İnsan çocuğa böyle söyler mi
Keremcanannesi bidibidibidi 1 aya düzeldi ama 1 boyunca neler cektim hakkimi helal etmem ona çocukla dalga geçilir mi gecti sonuç iste
Bebisveannis bidibidibidi annem geçirmişti suan tam ne kadarda gecti hatırlayamıyorum ama etkisi kalmadı merak etmeyin. Sakız çiğneme ve balon şişirme egzersizi yapmıştı sürekli
Kubra5657 bidibidibidi Allahın izniyle geçicek inşallah canım üzülme imtihan şimdi herşeye çare bulunuyor çok şükür Rabbim acil şifalar versin inşallah beterinden saklasın inşallah
DamlaBade bidibidibidi çok geçmiş olsun benim babam ve kayınpederim geçirdi. Babama kortizon tedavisi ve fizik tedavi yaptık düzeldi biraz kaldı gibi ama oda çok belli olmuyor. Kayınpederim yaşlı ve kronık hastalıgı oldugu için kortizon verilmedi ftr de girmedi kovid nedeniyle fakat düzelmedi mecbur ftr ye başladık eskisi gibi oldu hiç belli bile olmuyor. Demem o ki içiniz rahat olsun geçiyor. Evde sürekli masaj yapılmalı kendisi veya yanında kim varsa sakız çiğneme ve ıslık çalma iyi gelir kasları çalıştırır..
Vsndn bidibidibidi geçmiş olsun öncelikle 1 ay oldu olmafı yiğenim geçirdi sürekli sakız çiğnetrip balon şişirtık fizk tedavıue giiti egzeraizler yaptrdık çok şükür geçti kokmayın bide doktr çok tatlı ve tuzlu yedirmeyn dedi kortiznlu ilaç kullanıyormu sürekli eğliyle yüzüne masajnyapsn
Sahraa19 bidibidibidi bende geçirdim kismi yüz felci ara arada yokluyor suratımı kortizon tedavisi uygulandı evdede sıcak havlu koymuştum baya rahatlatıyor doktor demişti benimki tekrarlıyor ara arada araştırılıyor sebebi 20lik dişler yapabilir denildi aldırdım gece diş sıkıyorumdur denildi gece protezi kullandım ama yok gene bazen sabah kalkınca uyuşukluk oluyor yüzümde
bidibidibidi Sahraa19 aslında birçok sebebi olabilir. Annemin dişleri eksik ve bazen iltihap oluyordu dişinde. Birtürlü doktora gitmez. Zar zor götürürüz 😒 B12 eksikliği de yapabilir
Akcabeytas 2 haftada geçirdim bol bol sakız çiğnesin, birde elektrik akımı uygulatsın yüzüne çok iyi geliyor, bol bol yüz egzersizi