seydaac Canangun kızımın adı Asel Nehir. Mila ismini çok beğeniyorum. Elvin, Belinay, Lina, Serra, Simay
Nrgs Canangun favori kız isimlerim inci ve ipek 💕ama miray ve simay’ı da beğeniyorum 🌸sağlıkla gelsin minik kız🤲🏻🤲🏻
Nurerdgn Canangun ilk kızımın adı Asel mila ikinci meleğimin adını yeni belirledik minel olacak ama yanına yine bir isim düşünüyorum
elifilyas2208 Canangun Allah bir avazda kurtarsın inşallah saglıkla alsın kucagına😊 kızımın ismi Buğlem❣️ ben lina koycaktım ama eşim çok isteyince kıramadım. İkinci çocugum kız olursa kesinlikle koycam😊
SeverusSnape Canangun Ayşe Zeynep, Mirel, Bade, Ravza. Aklıma bunlar geldi. Sağlıkla kucağına alsın inşallah.🙏
Muhammadi Canangun beyza nur .belinay tuana. Asya. Asel .hazel Aklima bu nlar geldi daha bulursam yazarım buraya🤗🤗