Bursa97 Elifnisaaaa yani 2 aylık bir bebeğin sıçraması çok normal.ve uyku düzenin olmamasida en.az 3 aylıkken uyku düzeni oturmaya başlar diyorlar ki benim bebeğim 5 aylık bir uyku düzeni hL oturtamadik bu kadarcik.birseyden nasıl.epilepsj diye düşündüz gerçekten çok şaşırdım epilepsi Allah göstermesin uykuda sicfamasihla uyuyamasiyla teşhis koyulcak basit mı hastalik değil kendi kendinizi üzmeyin bence
Elifnisaaaa Bursa97 kwnsilikle haklısınız ben araştırıyorum nette ilk anneligim bilmiyorum bebeğim sıçrıyor uykudayken ve uyanıyor hemen diye karsima epilepsi olabilir yazısı çıkınca istemsizce şüphe kaptım yani canm
Gzmkr Moro refleksidir o epilepsi nereden çıktı:) yarım kundak yapın kalçalar hareket etsin, 1 2 huysuzlanır sonra çok rahat uyur:)
Nurse42 Elifnisaaaa epilepsi çok farklı bişey epilepsi olsa buraya sormaya gerek duymadan anlardınız zaten kundak yapın sıçramaz kendi kendini de uyandırmaz böylece
Zekimurendebizigorecekmi Elifnisaaaa Epilepsi çok farklı bir durum canım .. İçin rahat etsin istiyorsa Dr a bi muayene ettir
Elifnisaaaa Zekimurendebizigorecekmi 3. Ayına girsin baktım hala öyle mutlaka goturrum artık kundak deniycem ins. Durur
Zekimurendebizigorecekmi Elifnisaaaa Bu sıcaklarda kundağı seveceğini pek zannetmiyorum isilik yapar hem .. büyüdükçe geçiyor zaten o sıçramalar :)
Nurse42 Elifnisaaaa Alışır alışır ben bile bu yaşta oğlum emerek uyuyo diye alıştım kıpırdamadan yatmaya 😂
Prensannesiii00 Elifnisaaaa sıçrama refleksleri bebeklerde 6 aya kadar sürer hatta bazı bebeklerde 9. Aya kadar oğlumda da vardı ama bizim ki uykudan ziyade uyanıkkende sıçrıyordu zaten menenjit geçirdiği için nöroloji de takip ediliyordu doktora video attım eeg istedi temiz çıktı o da ben epilepsi hastası olduğum için istemiş yoksa bu sıçramalar normal dedi. Bir de sıçrarken elini kolunu tutunca normale dönüyorsa korkma
Utkucan Brfar epilepsi nöbeti bebeklerde tamda anlatıldığı gibi moto refleksiylede sık sık karışır arkadaşın şüphelenmesi çok çok normal hatta videoya çekip nörolojiye gitmesi lazım
Utkucan Elifnisaaaa canım burda her ne kadar çoğu kişi refleks desede epilepsi nöbetleri de bebeklerde moro refleksiyle karışır çocuk doktorları bile ayırt edemiyor bunu sen bebeğini videoya çek çocuk nöroloğuna götür sakında ihmal etme o an elini tut devam ediyor mu kasılması bunada bak mutlaka
Utkucan Elifnisaaaa hiç şüpheye yer bırakma bir eeg çekilir belli olur zaten az çok inşallah yoktur ama için rahat eder varsada böyle bişey erken aşamada teşhis çok önemli beyinde hasar oluşmadan müdahale etmek lazım