Elifnisaaaa Arkadaşlar bebeğim 2+6 günlük gündüz uyuyunca hemen uyanıyor kollar ve ayaklar sicriyo ve kaliteli uyku uyuyamiyor bu geçici surec mi yoksa epilepsi mi bebeğim ? Böyle olupta geçen var mı ?
Ogulcan Elifnisaaaa canım çok normal bebek dünyaya adapte olmaya çalışıyor savunmasız uyku olayı daha gece gündüz kavramını bilmez uyur uyanır epilepsi böyle anlaşılabilen bi durum değil
Elifnisaaaa Yamanikomm insalalh oyledir geçer gündüz hiç uyuyamiyor uykusu var tam gzleri kapatırken sıçrayıp uyanıyor netten baktım epilepsi belirtisi olur falan yazınca iyice kafam karıştı 😔
Elifnisaaaa Brfar ya ilk brbegim netten baktım sıçrıyor uyuyamiyor diye epilepsi olabilir çıktı onu okuyunca kafam karıştı 😔
Utkucan Brfar epilepsi nöbeti bebeklerde tamda anlatıldığı gibi moto refleksiylede sık sık karışır arkadaşın şüphelenmesi çok çok normal hatta videoya çekip nörolojiye gitmesi lazım
Ogulcan Elifnisaaaa düzelir canım hiç merak etme sıçraması uyku esmasında ağlaması korkmaları çok normal
Elifnisaaaa Brfar kundak artık yapma dedi Dr. Geçti dedi kemikleri için. Geçsin ilk anneyim cdden bilgisizliğime verin
Mom05273 Elifnisaaaa bunlarla çocuğa epilepsi tanısımı koydunuz 🧐 bir bebeğin yaptığı normal davranışlar benmde oğlum öyle
ikizbabymom Elifnisaaaa yenidoğan döneminde sıçramalar olması normal daha uzuvlarını kontrol edemiyo ama yine de içimde şüphe kalmasın diyosan videoya alıp çocuk doktoruna göster o gerekli görürse nörolojiye yönlendirir bi sıkıntı yoksa yarım kundak yap uyandırmasın kendini
Elifnisaaaa kucukprensinannesi kol için dedim bende cebellesiyor sonuçta alıkin değil ki ilk dgdugunda yapsaydım alışkın olurdu galiba canm
Mom727272 Elifnisaaaa duruma göre değişir. Normal de olabilir nöbet belirtisi de. Ayırt etmek zor bebeklerde. Çok fazla olmuyorsa aynı gün içinde sanmıyorum öyle olduğunu.