sevimlienerji kizim 10 aylik canim dogmadan odasini yapmistik buyuyen besik takimi almistik, 8 aylik olana kadar anne yani besiginde yanimda yatiyodu ama artik tutunup kalkmayi ogrendi bende duser diye korktum besigi kaldirdim, buyuyen besiginde besik kismini iptal ettik direk tek kisilik yatak oluyo dedigin gibi 60×120 ozel sunger yaptirdik kenarinada e bebekten yatak koruyucu aldik dusmemesi icin ve son 2 aydir odasinda yataginda yatiyo emin ol daha rahat besikte istedigi gibi hareket edemiyodu cok rahat oldu boyle ama sen suan yeni alacakmissin bence direk tek kisilik yatak olarak alabilirsin canim