sevimlienerji Canım büyüyen beşikten briaz zaman sonra tırmanıp inmeye başlar zaten bebeğin, büyük kullansn da kenar koruması olmadığı için düşebilir. Benim oğlum 14 aylık mesela normalde park yatağı var kardeşi olacağı için Montessori yatak alıcam oğluma kendi girer çıkar daha az rsikli diye düşünüyorum