AhsenMineL Merhabalar benim bebeğimde ek gıdaya geçince poposu çok kötü olmuştu mustela kullandım fayda etmedi bakıcım daha önceki cocuklara kullandığı kremi aldırdı “trosyd” iki günde o kıpkırmızı popo çok güzel oldu önce temiz ılık ıslak bezle silip sonra kuruladim beş dk açıkta bıraktım iki günde o kremle çok güzel oldu tavsiye ederim.