Minikkuzum1999 AhsenMineL benim kızım da aynı olmuştu çok kötüydü birtane pişik kremi yazdı doktor inan canım 2gun kullandım sadece sonra hiç bişey kalmadı
nisaballinannesi AhsenMineL hametan iyi gelmişti benim kızıma hametan sürüp pudra döküyorum Bnce bi doktora da götür derim
percem AhsenMineL benim bebeğim alerjik bir bebek o yüzden en ufak bir şeyde tepki verir vücudu denemediğim pişik kremi kalmamıştır, dr ların yazdığı dahil bir süredir incia pişik kremini kullanıyorum çok iyi geliyor.
Babygirl2021 AhsenMineL doktorunuza danışıp hametan deneyin bize çok iyi geldi aynı gün hafifletti. Bir de doktorumuz kantaron yapı sürün demişti her bez değiştirmede, oda çok etkili
Damla_eflin AhsenMineL Poposunu Ilık Su Kopuk Dok Sil Sonrada Zeytınyagı Sur Bepantol Pısık Kremi Sudocrem Bunları Kullanmıştım Fayda Etmedi En İyi Cozum Zeytınyagı Ben Oglum Pısık Olmus Anca Boyle Azaldı 😊
ipekk05 Minikkuzum1999 merhaba benim kızımın poposuda pişik oldu madegcenta kremden memnun kalmışmıydınız günde kaç kere sürdünüz ve bu krem kortizon veya antibiyotik içeriyormu bi zararı olurmu acaba
Minikkuzum1999 ipekk05 her altını temizledim de sürüyordum canım hiç bir zararı olmadı doktor yazmıştı zaten antibiyotik içeriyor mu bilmiyorum ama iyi Merhem