TalentedMom kasım da Covid19 geçirdim. Haziran 6 da biontech oldum. Ateşim 38,5 oldu titreme yaşadım gece boyunca. Sonra da nezle gibi oldum.
- Aşı da 4 temmuzdaydı ama hastalık geçirip biontech geçirenin tek doz aşı yaptırması yeterli diye mhrs den mesaj geldi.
aynı şekilde ablam da Covid19 geçirdi. biontech yaptırdı. o hastanelik oldu serumla kendine geldi 1 gece hastanede kaldı.
bünyeden bünyeye değişiyor tabiki