TalentedMom Merhaba Anneler; covid geçirenler ne zaman sonra aşı olabiliyor covid geçirdikten sonra aşı çok yan etki yapıyormuş hastalığı tekrar yaşıyor gibi oluyormuşuz doğru mu çok korkuyorum
17062019 TalentedMom Merhaba abim Kasımda covid ağır geçirmişti. Geçen ay biontech oldu. Eklem ağrısı ve baş dönmesi dışında bir yan etki yaşamadı şükür.
Yusufali06 TalentedMom bu kişiden kişiye değişiyor diye düşünüyorum ama eşimin babası kovid den snra biontech aşı oldu ve çok ağır yan etkileri oldu ondan kalp krizi geçirdiğini düşünüp ambulansla hastaneye kaldırmışlar. Ayrıca annemde oldu biontech ama covid geçirmemişti buna rağmen o da ağır atlattı. Yani bu covid geçirmekle alakalı değil bnce biontech genel olarak yan etkisi çok olan Bi aşı etrafımda olanların çoğunda oldu çünkü.
Eymntuba TalentedMom cnm covid geçirdim 6 ay sonra aşı olablr sn dediler gecen ay biontech ilk dozu oldm 1 buçuk gün yorgunluk halsizlik hafif bulantı baş ağrısı oldu 2 günde kolum ağrıdı geçti sıkıntı olmadı çok şükür
Hulyaemirasim Bende korona olmstm bi 8 ay once asiyida yaptrdm hic bi sorun yasamadm sadce asi olan yer aciyor 2 gun o kadar . Annemler babamlar hepsi oldu korona onlarda gecrmisti onalrdada sknti olmadi cok sukur . Bunye meselesi degisiyo herkesn aslnda
Candy1907 TalentedMom kovid geçirdikten 6 ay sonra yapılıyor diye biliyorum. Bı arkadaşım gecirmisti. Mayısta ilk dozu oldu. 2.dozu bugünlerde olacaktı, kovid geçirdiğiniz için tek doz yeterli olduğundan randevunuz iptal edildi diye mesaj gelmiş
Gamzosgamzos TalentedMom ben yaklaşık 3 ay önce geçirdim eşime test yaptılar bana kaç kere cagirmamiza rağmen yapmadılar bende bebeğimi bırakıp hastaneye gitmedim yani resmi olarak pozitifligim yoktu ama kesin koronaydim tüm belirtileri yaşadım ve yaklaşık 1 ay koku tat alamadım 15 Haziran’da 2 ay geçmişken ilk doz biontech aşımı oldum kol ağrısı dışında hiç bir belirti yaşamadim 16 sında 2.dozumu olacagim inşaAllah
Alpitom TalentedMom kasım ayında covid geçirdim geçen hafta aşı oldum sinovac. Çok şükür bir sorun yaşamadım şu an
ikizbabymom TalentedMom hastalık geçirdikten 6 ay sonra aşı yaptırılıyo diye.biliyorum babamda covid geçirdi biontec aşı oldu ilk dozda sıkıncı yaşamadı ama ikinci de hastalandı
Mom622626 TalentedMom ben geçen sene yazın geçirmiştim bu senede aşı oldum. Coronadan daha ağır geçti bende aşı🤷🏼♀️ Ama corona olup olmamakla alakalımı bilmiyorum. Bence birazda bünye meselesi, benim bünyem genel olarak çok zayıf.
YazarAnne TalentedMom ben covid geçirdim. Üstelik 6 aylık hamileydim. Allah biliyor çok zor atlattım. Biontech aşısı oldum. Sadece kol ağrısı oldu. Kızımı da emzirdim sonrasında.