Aysezehra evet çok normal bacakta ki aşı yerinde şişlik ve sertlik iki haftaya kadar geçebilir endişe etmeyin calpol verebilirsiniz 4 ya da 6 saatte bir doktorunuz nasıl önerirse artık. Aşı yerini kolonyalı pamukla silmek rahatlatıyor. Özellikle bexsero aşısı bizde çok ağrı ve ateş yapmıştı. Nimenrix aşısı daha rahat geçmişti